SelAmAt bERpuaSa & JalAN-jaLaN !

assalamualaikum...
firstly, nak ucapkan selamat berpuasa kepada semua umat islam :) jgn ponteng taw2 !
hari ni gua happy gila doe. sbb ape ? hehe. sbb td gua g jalan sama atyn,aina n alia ! minggu ni bnyk gila masalah yg melanda kat diri aku hingga menyebabkan aku putos kawan ngn someone ni ! huhu. sedihh sanad!sambong blik cte td !huhu...dalam kol 11 td aku da sampai uma aina kat duyong. atyn da sampai da sbb uma dia dkt je.pastu alia pon sampai..ssh la gak na carik uma aina. haha. sesat td ! sampai je. ktowg wt folio.dalam kol 12 cmtuh. mak dia hidangkan makanan ! terharu ! sedap taw2 ! ktowg mam nasik ngn lauk sambal udang ! n ade lg lauk tuh *lupa ape nama nyee, .haha !
lepas tuh. dalam kol 2 ktowg naik bilik aina kat tingkat atas. lepak2.solat zohor. pastu g jln2 ! kat taman dia je ! taman seri duyong ! haha ! g kedai tepon dulu sbb dak alia na g activ kan sim dia. pastu g binding folio !yahoo. da siap. bangge . penat taw ! huh. pastu ktowg seberang jalan pg beli air jambu batu ! nice ! lepas uh g family store.jalan2. pastu ade g satu kedai ni. tak tahu nama dia ape. ktowg g amik gamba kat situh ! siap pakai topi la. owg kat situ tgk je. ade yg senyum2. ! haha. pk aku heran agaknye. lantak lee :)
lepas tu,ktowg rancang na blk uma nye aina alek. dalam perjalanan tu,ktowg sempat ag g kedai. lapo.aku beli coklat,aina beli air. pastu g taman permainan.. snap pic la ! hahaha. cam budak2 je. nasib baik tyme tu owg tak gamai ag kat cituwhh.lepas tu, pg uma arip. ketua tingkatan klas aku. saje je g uma dia. haha. borak2 ngn dia ,mak dia. tp kejap je coz dia nak kua ngn kawan dia.jalan2 lg.pg uma atyn lak. minum2 jap. borak2 jap. lepas tu, kte 4 owg blk uma nye aina kembali. penat gilaa ! dah la jln kaki ngayau2 ! ahaha :)
lepas tu, aku g solat asr jap,n atyn pon kata nak balik. so, salam2 ngn dia. aku pon call ayh soh amik. alia pon da call abg dia soh amik.. alia ,abg dia sampai dulu. pastu baru bapak aku sampai. dalam kol 6:45 baru aku tibe rumah aku nie.. penat seyh ! tp aku heppy gilee.. meh tgk nie . :)

proses folio dilakukan , hehe ;)

aku wt folio gak !hahah :)
otw na g kedai !
tadek keje :)
makan ! grr :)
berangan je!comell .
kami :)


buai laju2 !!

me n alia !
dkt depan rumah arep !
coklt ! ily <3 :)
kecik2 dulu,..
hahaha :)
k laaaaaa . byeeee ;) jgn tak pose taw !

No comments:

Post a Comment